FOLLOW ME

Final exam. lol

Salam.

Sahur apa tu?  Sendunya blog. Niat tu ada nak up entry baru tapi tu la banyak betul halangan. Ni pun free sikit. Padahal esok ad exam tapi malas betul nak study. Yaaa exam bulan puasa. I kennot tahan you know. Exam petang pulak. Masa sesuai sangat untuk tidur. Pukul 2 tu memang time lapar. Sesuai sangat ada exam.

Aku still tak boleh adapt dengan keadaan exam dalam bulan puasa. Even dah dua sem exam bulan puasa. Hang rasa study nak masuk ka? Taktau la kalau hampa semua bijak bestari tapi aku ni kalau study bulan payah betul nak ingat. Tengah hafal elok-elok tau tau terjaga dari tidur. Pernah sekali tu aku tertidur time hafal notes. Lepas terjaga tu terus pi toilet nak cuci muka. Ambik hang aku cuci muka pakai ubat gigi. Dah la guna yang fresh n white tube biru yang dalam tu warna hijau. Memang segar sungguhla cerita dia. Okay2 back to cerita bulan puasa, tahun ni macam tak teruk sangat masak berbuka sebab nasak untuk duri sendiri. Dulu siap masak untuk kawan lagi. Dapat yang bagus bolehla tolong, dapat yang mangkuk sikit masuk waktu baru keluar bilik. Tak tolong tu satu hal la. Ni jenis yg lepas makan pastu complaint pulak lauk orang masak. Eh biadap sangat perangai tu. Tapi kawan kawan yang lain banyak sangat yang baik. Beria tolong. Kuddos for you guys.

Orang kata bila lama tak tulis ni kena warm up dulu. Macam nak exercise kalau dak boleh injured. In my case, i am the one who will be dreadfully injured. So tak boleh tulis panjang panjang la kan???? Eh by the way i still got another three papers after raya and on my third day of raya i will be here in seremban munching all those notes and digest it well. No more ketupat, no more rendang, no more gulai daging. I want more day for ketupat. Who can resist ketupat aite? Lol nanti orang yang tak makan ketupat bash aku pulak. Ye ye tau tak mati tak makan ketupat. Raya setahun sekali ja kot. Ni peluang tu diragut oleh final exam.

Hmm aku sebenarnya still banyak entry dalam draft yang nak publish tapi malas betul. Nanti la okay.

Okay dah la tak larat nak tulis dah. Tunggu raya tahun depan aku update pulak okay. By the way tolong doakan untuk final exam aku. 10 orang doa mana tau salah satu dari tu Allah dengar. Thank you everyone.



See you on my next entry. In shaa allah. Bye.